Friday, March 12, 2010

CANTEK!!!!

Sedang aku melayari internet hari ni...ak terpukau dengan keindahan alam semulajadi ciptaan tuhan..alhamdulillah dan subhanAllah..sangat cantik sekali..nak tau ape yang membuatkan aku teruja? lihat gambar bawah ni..


 ikan pon leh nampak dalam air tu? wahhhhhh~~(sangat teruja..)dan lagi...

 sangat jernih airnya...sehinggakan bile tgk...rase nak berada skali ngan ikan2 tu..huhu..ianya terletak disebuah pulau..yang mane aku pon xtau kedudukan geografi dan nama sebenar pulau tersebut...yang penting..ak tetap teruja...

korang xrase nak g sini ker? menakjubkan..kalaulah aku diberi peluang..inginku jejak kan kaki ke pulau jerejak! eh2..salah...ni bukan pulau jerejak..ni pulau sgt lawa..haha~

walaubagaimana pun..ak tetap berdoa..semoga suatu hari nnt...ak berkesempatan dan berkemampuan untuk menikmati pemandangan seperti ini depan mate...amin~

p/s: seperti kata kawanku...jadikan suatu impian itu satu cita2...hehe~

4 comments:

Pakcu Sofi said...

tahniah...kerna dah berjaya letak gambar dalam entry =D

MoloQue said...

hahaha...thanks..stakat masukkan url n upload tu ok je kot..hehe~

fandi said...

hahaha dah maju dalam tempoh sehari.. lepas ni nuffnang jgn lupa ye..ngeeeeeee... siyes gmbr ni cantik.. bila la aku dapat tgkap gmbr macam ni..huhuhu tgk gmbr kat blog aku ye afundee-photography.blogspot.com

MoloQue said...

wokey bro~ hehehe~

Related Posts with Thumbnails

klik sini~