Thursday, March 11, 2010

hujan

arie ni..hampir jam 4 lebih td hujan mencurah2 turun kebumi..seperti kunyatakan sebelum ni...hujan mencurah2 seperti juga kemalasanku..sedang ku lepak isap rokok..aku terpandang (sekilas pandang je) sesuatu berwarna itam diatas motoku..

dgn layan menyedut rokok..ak wat x pedulik...hujan lebat ku layani..tetibe ak teringat..ak ade dua..tp nape tinggal 1?
oh helmetku!!
rupenye bende tu helmet aku..huhu..terbaring ia dalam kebasahan..kerana tidak kusangkakan rahmat akan turun hari ni..

kejadian helmet ni juga terjadi kepada membeku( member aku)..tp bg aku masih beruntung...ak tidak sepertinya...kelibat helmetku masih kelihatan..haha...helmet ak basah jer..helmet die
HilanG!!
adus...sadisnya..sebenarnya pernah dulu kukatakan padanya...

aku: ko berani je letak helmet ko kat moto...selambe badak..xtakut ilang ke?
die: (dengan bongkaknya.) rileks la..xilang x...(lebih kurang arr bunyiknye) haha~

akhirnya..
padan muke die!!
hahaha~ credit to solihin...jgn mare~ haha~

p/s: kalo bli helmet mahal...jgn dok letak merate..hehe~

2 comments:

fandi said...

selamat berblogging..ngeeeeee

MoloQue said...

haha...thanks bro~

Related Posts with Thumbnails

klik sini~