Saturday, January 5, 2013

New Image - 2013

Assalammualaikum
pembuka bicara

Setelah sekian lama blog ini menyepi..
akhirnya aku mengambil keputusan untuk teruskan coretan diri..

mungkin selama ini aku masih mencari dan mengenali diri
akhirnya bukan tidak kutemui
tetapi ak berkeputusan untuk mengekalkan identiti diri

be yourself
orang suka ke tidak
coret apa yang aku nak
tetapi kita msti bertanggungjawab
itu perkara paling penting

"TANGGUNGJAWAB"


perkataan keramat untuk kita
jadilah manusia yang lebih berguna
untuk diri sendiri dan orang sekeliling kita
dalam pekerjaan mahupun apa yang kita lakukan
inilah nasihat untuk aku dan rakan2

--------------------------------------------------------------------------

Entry pertama aku ntok blog ini dan penuh tanggungjawab setelah sekian lama
jika anda baca entry2 aku sebelum ni n rasa x patut
silalah abaikan kerana perkara yang lepas biarkan ia berlalu
yang penting pengajaran dan kebaikan
aku adalah aku yang sekarang
lebih matang dan bertanggungjawab
jangan bandingkan masa silamku ok?
semoga bermula dari tahun ini dan akan datang menjadi lebih baik dari sebelumnya

"Selamat Tahun Baru & Somoga Tahun ini menjadi Permulaan Baru untuk Semua"

Kearah yang Lebih baikkkk!!! (Shout)

No comments:

Related Posts with Thumbnails

klik sini~