Monday, January 7, 2013

Melepaskan Ketagihan

Salam to all
Semalam Hari Ahad
Semalam juga ak ade sedikit program
Jumpe ngn sahabat aku yang balik sekejap dari germany
die blaja sane
ok!

Sebelom tu ak sempat singgah opis lame ak kat Sunway Damansara
saje nak tau ape dah jadi ngn kedai tu
dah bkak kedai mkan ke
kedai kasut ke
kereta ke
pe ke...
--------

sesampainya aku kesana
ak tgk mmg dah bkak kedai baru
tp xd signboard
so ak x tau la kedai ape yg dibukak plak
ak pon berentikan moto ak berteduh bawah pokok
sempat la melepaskan sebatang rokok
kemudian ak sambung perjalanan ntok jmpe sahabat aku td
-------

Ceritanya, aku ajak die lunch
sebab lame dah x jumpe pon
die balik pon x lame
alang2 aku free
aku ajak die kuar n mkan lunch sblom die berangkat pulang semula
tp kami borak pon x lame
masing2 ade acara
tp persahabatan tetap terjalin sentiasa
-------

alkisah disebuah tempat mkan
tempat lama yang aku pon dah lame x mkan makanannya

Maklumat2 berkaitan;
Jenis makanan: Nasi 
Nama Diberi: Nasi Kukus
Lokasi: bersebelahan Masjid (atau Surau, x engat) Mutiara Damansara

rase mcm melepaskan ketagihan bile dapat makan
Mknan sedap, air pon ok, harga berpatutan (ntok Bandar)
tapi sayangnya aku pakai hp sangat mahal ntok mengambil gambar
(maklumlah pakai nokia cikai je)
ape pon
rase lege dapat lepaskan ketagihan
-------

kepada sahabatku
smoga kau dapat ape yang kau inginkan dalam study
dan semoga cepat dapat kerja
smoga semuanya berjalan lancar dan baik
ape pon
Dia ade perancangan yg terbaik ntok kita
Doa dan usaha
Smoga kau berjaya

Nota Kaki: Hari ni aku dan kengkawan lain blaja pasal Core Description. Tp aku x tau nak terangkan apa dalam blog. so kalau rajin nnt ak tuliskan. Xkan aku nak copy paste sume presentation tu plak kan? hahaha~

No comments:

Related Posts with Thumbnails

klik sini~