Monday, June 7, 2010

bodoh~!

kerana ingin mencuba sesuatu..
hari ini aku telah bertindak bodoh~!
kenapalah aku boleh membuat begitu..
ak pon x tau..nampak sgt kelemahan aku..
bertindak baru berfikir..
arrrgh~!!!


nasi sudah jadi bubur..
ape pon bubur dimakan sedap..
tp dalam hal ini?
ak x tau ape kesudahannya..
dan aku menjangkakan sesuatu yang kurang baik..


ape yg kurang baik itu??

Pertama: pelanggan aku..

ya..korang lah pelanggan aku..
maksud aku pelayari laman sesawang aku ni..
haha..blog murahan dari orang bawahan..
cis~!
busuk sungguh bunyiknya..
yelah..jgn sebab ak dah tertuka..
korang dah malas bace blog aku..
maafkan aku atas kesilapan aku ye..

Kedua: nuffnang aku..

oh yeah~! baru je ak nak mencari duit hasil dari nuff aku..
n ak dah berjaya membuat seringgit...
trimas kepada korang yg sudi berkunjung dan men'klik' kat ads nuff tu..


oh ya...berbalik kepada masalah aku..
lupe sebenarnya aku menyatakan kesalahanku..

aku telah tertukarkan alamat blog aku..
dari budakkampung88.blogspot kepada moloqueman.blogspot.

ya...gatal...ak memang gatal..gatal mencuba..
bukan itu sahaja..akibat dari kegelabahan aku..
aku telah buat satu lg blog menggunakan alamat lama..
budakkampung88.blogspot itu..
tetapi dengan semakin bodohnya...
ak g delete blog tu..
haha..
hahaha..

benci~!!!!

lepas tu ak try ubah semula alamat blog ni..
tetapi sudah tidak boleh..
rumit..
sungguh rumit sampai ak sakit kepala..
agak2 ape tindakan yg patut ak lakukan pasni?
ape ye?
tlg aku..
huhu~

P/s: mencuba itu bagus kan? kan? plz~~

No comments:

Related Posts with Thumbnails

klik sini~