Sunday, October 24, 2010

Kekosongan jawatan untuk semua degree holder.

Assalammualaikum.w.b.t.

Kepada rakan-rakan aku yang ingin atau belum mendapat pekerjaan tetap, aku syorkan kalian try memohon pada link ini (pekerjaan tetap).

Kerja ini merupakan kerja yang di sebarkan melalui Jobstreet. Sebanyak 100 kekosongan boleh diisi dengan gaji tetap bulanan sebanyak antara RM 2500 sehingga RM 4000 sebulan tidak/termasuk elaun.

Semua jenis degree holder layak memohon.

Kepada rakan-rakan yang terasa ingin mengisi kekosongan, sila apply melalui link diatas. 

Selamat berjaya kepada semua rakan-rakanku dalam mencari pekerjaan tetap.

Kepada yang sudah ada pekerjaan tetap dan hendak buat kerja separuh masa atau berniaga (seperti bukak kedai, meniaga barangan, dll), untuk menambah pendapatan, juga boleh menghubungi aku.

Jangan malu dan jangan segan, orang malu xkan kemane. Anda tentukan nasib anda. Orang berjaya memerlukan pelbagai jenis sumber pendapatan. Betul kan?

P/s: Diorang pernah menawarkan 2 jawatan untuk aku iaitu customer services management untuk citibank and astro dengan gaji RM3000/bulan xtermasuk elaun. Tapi ak terpaksa tolak kerana aku sudah ada tawaran kerja. Diharap kalian cuba lah dan selamat berjaya.

Update: Kalo dah dapat interview ke tawaran...jgn la lpe ucap terima kasih kat aku...bukan mengharap...tapi biarlah beradab. Kan?  Susah sangat ke nak berterima kasih? fikir2kanlah~ Selamat berjaya.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

klik sini~