Saturday, October 2, 2010

part time job- sudah dapat satu...

Assalammualaikum w.b.t.

Alhamdulillah, bersyukur kehadrat Illahi, sedang aku kesempitan, rakan aku perkenalkan satu peluang cerah untuk buat kerja part time. Bukan ape, untuk menambah income dimasa hadapan. Setelah gagal dalam apa yang aku ceburi aku sebelum ini, aku mendapati kerja part time baru ini berbaloi. Tapi, setiap ape yang kite mahukan pasti datang dengan usaha yang setimpal. Kegigihan dan percaya kepada masa depan keluarga yang cerah memberikan ku semangat untuk terus mencuba.

Setiap kejayaan datang dengan usaha dan tidak kenal putus asa. Walaupun kecundang dahulu, tapi aku masih percaya, perniagaan pasti menguntungkan. Bukan kah meniaga itu 9/10 dari punca rezeki? Ya, sedang orang di sekelilingku tidak percaya, aku akan terus mencuba dan buktikan pada semua, betapa aku boleh berjaya.

Apa guna degree kalo x kerja dengan ijazah yang diperoleh? kan? Ya, aku sokong. Tapi tahukah anda? Betapa sukarnya untuk mencari pekerjaan masa kini setanding dengan ijazah yang anda ada? Tetapi, akan aku teruskan mencari pekerjaan tetap itu, bekerja dalam bidang profesional sambil melakukan kerja part time ini. Alhamdulillah sekali lagi, satu kerja part time dah dapat. Tinggal mencari kerja tetap setimpal dengan kelayakan ijazahku dan beberapa lagi bisnes yang lain. Jika anda juga mahu melakukan kerja part time seperti aku, jgn la malu2 untuk kontek ak, no hp ade dalam fb aku ok? Jika anda benar2 kesempitan, jgn malu n jgn segan ok?

No comments:

Related Posts with Thumbnails

klik sini~